Vuosisuunnitelma 2022

Vuosisuunnitelma toimikaudelle 01.01.2022-31.12.2022

Seinäjoen keskussairaalan ammattiosasto 301

Hallitustoiminta

Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa varsinaiseen hallituksen kokoukseen ja tarvittaessa ylimääräisiin kokouksiin asioiden niin vaatiessa.

Hallituksen kokouksiin osallistuvat pääsääntöisesti hallituksen varsinaiset jäsenet. Varsinaisten jäsenten ollessa estyneinä saapumasta tulee varajäsen kokoukseen.

Hallituksen varajäsenet ja yhdysjäsenet kutsutaan kokouksiin riippuen asioiden laajuudesta.

Tiedotustoiminta

Kevät – ja syyskokous ilmoitukset lähetetään työpaikkojen ilmoitustaululle kaksi viikkoa ennen kokousta. Yhdysjäsen verkostoa käytetään mahdollisimman paljon tiedon eteenpäin viemisiksi.   Pidämme yhteyttä jäsenistöön sähköpostitse ja ammattiosaston omien nettisivujen kautta.

Yhteistoiminta

Teemme tiivistä ja rakentavaa yhteistyötä sairaalan johdon sekä päättäjien kanssa jotka päättävät viime kädessä sairaanhoitopiirin asioista. Kutsumme kokouksiimme päättäjien edustajia, siten tuomme tutuksi järjestöämme sekä ammattiosastomme toimintaa.

Pyrimme saamaan SuPerilaisia nuoria, yhdysjäseniä ja varajäseniä ammattiosaston toimintaan mukaan ja aktivoidaan opo-toimintaa.

Edunvalvonta

Pyrimme laaja-alaiseen edustukseen ja näkymään mahdollisuuksien mukaan, siten saamme vietyä asioitamme eteenpäin. Moninainen laaja edustus on hyödyksi ammattiosastollemme myös tulevaisuudessa. Edunvalvonta on ammattiosastomme jäsenten hyödyksi, hallituksen jäsenet haluavat että saavutetut edut koskevat jokaista ammattiosaston jäsentä.

Ammattiosastomme puuttuu työpaikoilla mahdollisesti ilmeneviin epäkohtiin, tehtäväalueiden rajaamisiin, toimimuutoksiin ja täydennyskoulutus mahdollisuuksiin. Paikallisneuvotteluja käydään tarpeen mukaan.

Koulutus

Osallistumme aktiivisesti liiton järjestämiin koulutuksiin ja jäseniltoihin. Pyrimme tuomaan SuPeria tutuksi nimenomaan kouluasteisten ammatillisten etujen valvojana. Alueelliset koulutuspäivät ovat tarjonnassa mukana.

Virkistystoiminta

Pyrimme jäsenistön ehdotusten perusteella järjestämään virkistystoimintaa ja vastaavaa toimintaa. Toivomme jäsenistöltä aktiivista yhteydenottoa ja ehdotuksia.

Taloudellinen toiminta

Tuloina on liiton jäsenmaksupalautteet.

Ammattiosaston jäsenten merkki – ja eläkkeelle lähtöpäivä huomioidaan muistamisella.